I Sverige

 
 
Jag kom hem sent på tisdag kväll så du blev det bara att sitta och snacka skit med mamma och Eva innan det var sovdags.
 
I går började jag dagen med kaffe med mamma. Sen packade vi in alla hunder i bilen, hämtade Linda, hennes vovve och Therese och åkte iväg till rastgården och lekte. Hur mysigt som helst och jag kastade massor av snöbollar =D
 
På eftermiddagen gick jag och therese hem till pappa där vi åt mat och spelade kort. Senare på kvällen dök även Anders upp och då åt vi chips och fortsatte spela kort.
 
Idag blev det kina buffe till lunch med syskon och kusin, lite tittande på julklappar, mer kaffe och lekande med vovvar. Nu har jag varvat ner en stund med min dator. Senare ska det bli en till tur med vovvar och imorgon blir det lunch med Ida som jag inte träffat sen hon flyttade från dublin =D
 
Jag har tagit massa foton som jag självklart ska visa för er. Men i min vanliga stil glömde jag kamera sladden hemma så om jag inte hittar en här så får ni massa bild bomber när jag kommer hem
 
Svarar på frågestunden imorgon eller på lördag. Ni får gärna förstätta fråga saker så jag sllipper känna mig mobbad =P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback