Helg, måndag sen semester

Helgen blev ganska lyckad ändå.
 
På lördagen gick jag först och kollade julklappar med Anders sen så blev det att se Hobbit filmen på bio =D
Den var bra. Snyggt gjort och rolig. Men störde mig lite på att dom lagt till saker som inte var med i boken. Men men det var skoj iaf.
 
Efter filmen blev det födelsedags middag på fridays. God mat, intressanta drinkar och bra sällskap. Sen blev jag chockad då jag plötsligt fick en jätte fin kappa i tidig julklapp oxå!
 
På söndagen väckte jag pojken med födelsedags fruktost och kaffe på sängen sen spenderades större delan av dagen där.
 
Dagens intervjun hade jag för drygt en timme sen. Tror att det gick ganska bra iaf. Även om jag kan tänka mig att jag ibland babblar för mycket. Den andra har jag imorgon klockan 10 så håll tummarna för mig då. För dagens får jag feedback senare i veckan. Fast på mail då för om 30 minuter går jag på fucking semester =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback