Hej igen!

 
Som ni kanske märkt har jag lite skitigt i bloggen senaste dagarna. Bestämde mig lite för att ha en julpaus. Hade tänkt skriva ett inlägg då jag sa det till er men blev aldrig riktigt av =P
 
Nu sitter jag i alla fall i soffan/sängen och dricker kaffe.
 
I går hade vi mini jul här hos mamma. Fick en jätte fin kimono som jag måste visa upp för er sen. Och eva och mamma blev jätte glada över sina julklappar. Till mamma hade vi alla gått ihop för att köpa ett staket ut till husvagnstomten
 
Dom har juh en jätte stor tomt dör ute men dom får inte ha hundarnalöra utan staket. I somras hittade dom nått billigt och satte upp så att det räckte lver kanske halva tomten (vilket ändå är ganska stort) Men man vill juh utnyttja hela om man nu har det, så nu har hon fått ett stort och fint ist som Eva får montera upp i vår.
 
Eva fick en jätte stor lego gruva som hon suktat efter. Även den gick vi barn ihop på och köpte och sen så fick dom båda lite andra små saker som vi köpte var för sig.
 
På självaste julafton var vi hos pappa och då fick jag massa söta saker som jag ska visa upp för er sen.
 
Min kamera är så full med bilder så kommer att bli massa bild bomber när jag är tillbaka på Irland. Typ 90 % av bilderna är på hundar oxå.
 
Idag ska jag bygga snögubbe och promenera med vovvar =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback