Fredag

 
 
Ska ta och titta på någon film. Fixade först Black Swan (som jag faktikst inte sett än) men direkt då den var klar insåg jag att jag behövde något lite mer lättsamt. Så nu väntar jag på 2012 ist (som jag inte heller sett)
 
Många säger att den är fruktansvärt dålig men känns som en bra film att se just nu. Speciellt då 21 december redan varit så inga problem på den fronten. Sen är jag väldigt förtjust i John Cusack oxå så kan juh bara inte bli fel.
 
   
 
Sen blev jag väldigt stolt över mig själv tidigare ikväll då jag provade att packa. Jag fick ner alla grejer i väskan! Helvete vad skillad jag är!! Trodde seriöst att skulle få lämna kläder här hos mamma. Men det gick =D
 
Jag flyger tillbaka till Irland först på söndag men i morgon tar jag tåget till Västerås och hänger med pojken. Kommer uppenbarligen få träffa hans föräldrar eftersom det är där han bor nu men det ska vi nog överleva. Hoppas vi.
 
Men nu är min film klar så hörs sen ist
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback