Facerape

 
Igår glömde jag låsa datorn på jobbet när jag gick ut och rökte. Fucking Ted tyckete att det skulle vara en underbar idé att köra en facerape på mig.
 
Resultatet:
 
 
 
 
 
Det var lite smått roande först. Och ni vet facerapes är sånt man måste leva med, har man varit klantig nog att få en så är det bara dålig stil att ta bort det. Så jag kommenterade den men något i stil med "Jag borde lära mig att låsa datorn på jobbet" och alla fick sig ett gott skratt. Sen ringde mamma mig. Vet inte om hon blev mest lättad eller besviken när jag var tvungen att förklara att jag inte skulle få en unge.
 
Fucking Ted... Måste komma på en bra hämd plan tills nästa gång han glömmer låsa datorn men har läskigt dålig fantasi. Så jag behöver er hjälp
 
Tips till en riktigt bra hämd nästa gång han glömmer låsa sin dator?
 
 
Tog bort den sen btw. Ville inte att typ pappa mot förmodan skulle logga in på fb och se det
 
 


du kan ju hämnas med ett likadant inlägg på hans sida

2012-12-13 // 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback