Älskade helg

 
 
Jag sitter i soffan och dricker mitt älskade kaffe. Andreas var söt nog att väcka mig för ett tag sedn så att jag inte sov bort heladagen. Även om det nog hade varit ganska skönt.
 
För en gångs skull har helgen varit ganska lång ändå. I fredags var det juh Manpowers Julfest. Vi hängde först här där vi antagligen blev lite för fulla sen var det bara att beställa taxisar så att vi kom fram innan kl 22. (Hade vi kommit efter kl 22 hade vi inte fått våra gratis drinkar. Och så kan man bara inte ha det) 
Väl där var alla fulla och glada. Och kramiga. Alla skulle kramas, till och med den okända 45 (?) åriga damen från toakön. Jag är stolt äver mig själv då jag bara lyckades ha ner ett glas i golvet under kvällen. Sen blev det en extremt billig kväll oxå då pojkarna om och om igen lyckades ragga till sig fler drinkbiljetter. 
Inte allt försent blev det dock en taxi först bort till Burger King och sen vidare hem. Väl hemma hade jag lyckats bli grining på något så tog med min mat upp i sängen och åt där innan jag prompt somnade och sov till 2 dagen efter  =D
 
Lördagen spenderades här hemma med att läsa, kolla film, skypa med familjen och så lite Mass Effect 3 spelande. Och det är precis så jag tänker spendera den här dagen oxå!
 
Först ska jag nog ta och lura ut pojkarna på en cigarett



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback