Allmänt babbel

 
Har funderat lite hela dagen på om man kanske skulle ta och skriva ett inlägg men varje gång jag försökt har jag inte haft något att skriva om direkt
 
Igår var jag på svensk "julmarknad" ganska så värdelös om man räknar bort att jag fick tag på en påse olw ostbågar för 4 euro =D den gick fort igår kan jag säga. Efter det blev det lite käk på vineyard men sen var det hem och hänga i sängen
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Efter jobbet var dagens projekt att duscha. Alltså en sån där då man har hårinpackning, skrubbar, blir ren och extra len. Sen var väl planen att måla naglar oxå men så långt kom vi inte.
 
Är smått missnöjd med vår varmvattens beredare (var det så det hette) dock. Först i helgen och sen nu så borde det ha funnits massa vatten sen när man väl ställer sig i duschen så är det pissljummet. Den här gången orkade jag inte utan det blev att skrika nerför trappen åt pojkarna att köra igång varmvattnet och sen hänga i sängen halv duschad en halvtimme. Men sen var det värt det. Nu när det gått och blivigt så fucking kallt här är det få saker som slår en riktigt varm dusch
 
Tänkte strax gå och sussa så man kanske inte är hel död imorgon när man (usch och fy) ska gå till jobbet. Få saker som suger lika mycket på morgonen som att promenera en halv timme i det kalla vädret. Men men.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback