Semester

 
 
Nu har jag entligen fixat semesterdagarna. Blir att åka hem torsdag till måndag om några veckor. Hade egentligen velat stanna längre men har få dagar som det är nu. Om det inte var för att jag måste skaffa nytt pass hade jag sparat alla till julen. Men iaf om typ en månad åker jag hem!
 
Nu är det bara att köpa biljetter när lönen kommer på torsdag. Och hålla tummarna för att priserna inte stiger extremt på två dagar.
 
När jag är hemma så ska jag fixa lite små saker som att förnya passet. fylla på ostbågs och cigarett förådet och lite sånt. Men mest kommer det bli att gosa med vovvar och hänga med familjen och träffa lite vänner. Håller tummarna för att det är fint väder så kanske man kan få se Mamma och Evas nya husvangstomt och är det riktigt fint kanske man kan bada lite med vovvarna.
 
Har inte badat alls i år. Känns lite misslyckat faktikt.
 
Annars så händer lite små kul nu den här veckan. På torsdag ska vi dra till ikea. Vi skulle juh dragit i söndags  men efter bergsklättringen kände vi att det var nog med äventyr för en helg
På fredag verkar det som att vi ska till någon liten comedy club här i Dublin. Sen på lördag tänkte jag åka och trackasera Anders med pizza då han har sin oncall helg.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback