Onsdag 22/8

 
 
Jag hade två planer igår:
 
1. Laga mat
2. Dra till gymmet
 
Laga mat gjorde jag faktiskt. Stekte bara lite kött, fixade sallad och blandade ihop en dipp. Sen gick jag upp och skulle kolla på senaset avsnittet av Grimm innan jag gjorde något vettigt. Då var klockan kanske halv 7. Såg kanske halva avsnittet innan det blev att sova ist. Sen sov jag. Vaknade till lite vid vid åtta då andreas sa vad klockan var och frågade om jag ville forsätta sova och ännu en gång vid 2 inatt då jag gick på toa och gick ut och rökte. När jag lämnade sängen nästa gång var kl halv 7 och det var dags att dra till jobbet.
 
Kanske borde jag känna mig dålig för att jag slösat bort en hel dag på det sättet. Antagligen borde jag känna mig ganska så utvilad.
 
Helt ärligt dock så känns det som att jag sovit mina vanliga 7 timmar men samtigt känns det inte på minsta sätt som att jag slösat bort någon tid genom att sova. Jag gillar att sova. Sova är alltid en bra ide.
 
Nu blev det här värsta långa inlägget. Jag sitter egentligen bara på jobbet nu och är smått utttråkad och ville skriva av mig lite. Jaja
 
                                 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback