Jag hatar!


Det är dagar som den här då jag bara vill antigen strypa alla jag ser eller helt enkelt slå tills det bara är en blodigpöl kvar av dem.

Så vi kan väl tacka de två lata idioterna för att dom finns. Den korakde idioten för att den fuckat upp min lön. Idioterna i ett annat land som fuckar upp och sen får jag skiten för det och varför inte lägga till vad det nu än är som fixade regnet så man blir dyngsur så fort man lämnade lägenheten i morse.

En kort stund när jag låg i sängen i morse funderade jag på att sjukanmäla mig. Länge sen jag allverligt funderade på det.

Just nu önskar jag väldigt mycket att jag faktiskt gjort det.

Menmen här har ni en creepy bild på mig ist




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback