Få saker som är så irriterande

 
 
Nu har jag köpt biljetter! Tror jag iaf. Sidan fuckade så har ingen aning om köpet gick igenom eller inte. Tänkte ge det en stund och se om jag får något bekräftelse mejl innan jag börjar bråka med det.
 
Fyfan vad jag hatar Ryanair ibland. Är bara intresserd av att ha en inchecked väska med mig när jag åker tillbaka till irland (kostar extra med dom ni vet) men det alternativet har dom självklart inte. Så kom på att det är väl bara att jag bokar två separata enkelbiljetter ist. Kollade och biljetterna gick på samma pris men jag behövde bara betala 25 euro för väskan så skit bra
 
Problemet var bara att hur jag än valde språk och land så när jag ska åka bara från sverige till irland så kommer priserna upp på svenska. Vilket i sig inte är ett problem. Problemet var att jag inte kunde få något irländskt betalnings alternativ. Valde irland som land och allt men ändå kom inte mitt irländska maestro kort upp som alternativ. Suck!
 
Slutade med att jag sket i det och köpte båda biljetterna samtidigt med väska åt båda hållen.
 
Var bara tur och jag inte fick för mig att boka enkelbiljetten till sverige först. Det hade sugit så hårt!
 
Har fortfarande inte fått något bekräftelse mejl. FAN FAN FAN
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback