Allmänt babbel på jobbet


Efter gårdagens ilska har jag nu lugnat ner mig lite. Har gått ifrån förbannad till bara trött på skiten.

Då dagens planer att köpa flygbiljetter och söka semester gick åt helvete har jag ist bestämt mig för att efter jobbet försöka muntra upp mig med att köpa ett par billiga, mjuka och mysiga jeans från Pennys. Måste även köpa lite annat skit som schampo, balsam och sånt.

Helgen verkar som att den blir rolig iaf. På lördag ska vi iväg för att klättra upp på ett berg bara för att kunna supa oss fulla på toppen och på söndag blir det en tripp till Ikea. Köttbullar <3

Men innan dess så är det fortfarande dagens 4 timmar och 20 minuter sen hela morgondagen kvar att jobba. Men det är väl sånt man måste överleva




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback