28/8

 
 
Jag är på konstigt humör idag. Tycker inte om människor i allmänhet och vill inte alls vara på jobbet. Vet inte heller vad jag egentligen vill. Vill bara vara ifred och ensam samtidigt som jag skulle vilja gå och ta en fika med någon och snacka skit. Jag vill inte göra ett skit här på jobbet samtidigt som jag önskar att jag hade något mer att göra.
 
Tror jag ska köpa en flaska vin eller något på vägen hem från jobbet sen stänga in mig ensam i mitt rum och skriva. Bäst hade varit om jag kunde kejderöka samtidigt som jag skrev. En vana jag fick när jag bodde ensam. Varje gång jag skrivigt klart ett stycke och antingen skulle läsa igenom det eller komma på hur jag skulle börja nästa del så tände jag en cigarett. Visst dåligt att röka inomhus men fyfan vad jag saknar att kunna göra det ibland.
 
Som ni säkert märker sitter jag bara och babblar nu. Största anledningen till att jag har en blogg är för att kunna skriva av mig när jag känner för det. Skön känsla
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback