Fredag


Idag är det fredag =D För er som missar det alltså...

Har just tagit en lång varm dusch. Det var yeeyit... och varmt. Sitter och myser in virrad i mitt täcke nu. Har satt på bandit och funderar på hur lång tid det tar innan jag orkar slänga på mig något klädliknande så jag kan gå ner och göra en kanna kaffe. Mmm kaffe (nästan så att jag dregglar här)

Annars ikväll är det leaving pint och födelsedagsfirande med folket från jobbet. Ska till något ställe som heter Sweeneys. Flera ska dit vid åtta och käka men tror ag skippar det och drar in senare ist. Funderade lite förut på om jag skulle vara riktigt tråkig och bara ladda ner några filmer, köpa cola, chips och stanna hemma. Funderar fortfarande lite halvt på det. Fast egentligen inte riktigt alls.

 

 

Helt orelaterad bild men ville ha med nått

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback