Tisdag

Jaha då var det tisdag ist. Ska jag ta och skriva ett inlägg för hela dagen på jobbet idag oxå? Eller ska jag skita i det? Jaja skriver väl till jag känner för att publicera det.

Jag e lite grinig idag. Mest är jag trött och vill hem till sängen. Plus att jag inte fått kaffe i mig än.

Är lite mindre gringig nu. Har varit ut och rökt och så har jag köpt kaffe. Yeey för kaffe! Sen att jag höll på och frysa ihjäl när jag var ute och just brände mig på kaffet är en annan sak. Helt enkelt sånt man får leva med som rökare och kaffemissbrukare.

Haha när jag tänkte på kaffe och cigaretter kom jag och tänka på min pappa

Lennie hälsar btw.

Kul att ha honom tillbaka. Har varit grymt tråkigt att sitta här senaste dagarna.

Det går inte alls bra för mig att skriva här idag. För mycket samtal hela tiden som stör. Och där kom ett till... och där va de samtalet slut.

Va fan de här va juh helt värdelöst vi hörs sen ist



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback