Bla bla blö


För er som missat det så är det fredag idag =D Och fredag betyder att igår fick jag lön och imorgon får jag sova hur länge jag vill! Och det är två väldigt bra saker

En sak som inte var lika bra är att kaffe maskinen med gott kaffe hade slut på kaffe när jag kom så fick ta kaffet från den andra maskinen som inte alls har lika gott kaffe. Bättre än ingenting men det suger fortfarande

Intressant nog är jag ovanligt pigg och glad idag. Med tanke på att jag drak igår även om det inte var några överdrivna mängder så tycker man juh att det borde vara tvärtom. Inte för att jag klagar men ändå =P

Igår var det juh Guinness dag. Vilket betydde att vi självklart var tvunga att skåla med guinness. Vad som även upptäcktes är att jag tydligen äter väldigt långsamt. Och blev inte bättre när fyra personer sitter och stirrar på en heller..

Menmen nu ska väl jag jobba lite oxå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback