Catitzi <3 Kaffe


Ska vi börja dagen med samma mening som igår eller ska vi bara anta att ni vid det här lagat känner mi tillräckligt bra för att veta vad jag pratar om?

Och så mycket hann jag skriva innan det var en och en halv timme senare på jobbet. Men är inne på min andra kaffe nu så är iaf lite piggare =P

Buhu för mig för jag fick inte break =( Får vänta en kvart till eller så. Vilka hemskheter man får stå ut med!

Har gått all in i dag och tog halsduken på mig när jag gick till jobbet. Har kommit till den perioden då det fortfarande är ganska mörkt när man går till jobbat. Hatar det =/ När det är mörkt ute vill jag sova. När det är mörkt opå morgonen dårå jag tänker inte gå och lägga mig så fort solen går ner på kvällen. Det skulle juh bara vara korkat. Som att gå och lägga sig tidigt bara för att man börjar 7 på morgonen, helt enkelt idiotiskt










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback