NattiNatti


Funderar på om jag ska gå ner och ta en sista cigg för kvällen när jag skrivit klart det här. Känns som att det är en bra idé...

Helgen har varit lugn och skön. Har varit pizza ätande, filmtittande på bland annat Vampyrer suger, godisätande, tvspelande, shoppande, kortspel, sovande i massor, ätande på captain america och nu mysande i pyjamasbyxor med bok och kaffe. Lägg märke till hur det ingenstans där nämdes alkohol. Fan vad man känner sig piggare när man inte spenderat helgen med att vara onykter. Kanske till och med inte känner för att ta livet av mig när klockan ringer imorgon bitti.

 

Köpte en mus till datorn idag oxå. Så planen är att jag i nästa vecka ska ta och leka lite dataspelsnörd. Va ett tag sen och fick ett sug efter att spela Diablo tidigare idag så ska se hur lång tid det tar innan jag tröttnar igen.

 

Nej men en cigg var det sen kanske man ska ta och sova. Eller iaf lägga sig i sängen och kolla någon film

 

Sussa sött på er och hoppas ni haft en skojig helg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback