Måndag


Jaha då var det måndag igen. Var fruktansvärt väldigt nära att jag stannade i sängen imorse. Det verkade som en så lätt sak att bara ringa in och sjukanmäla sig och sen sova några timmar till. Tyvärr (eller kanske som tur var) insåg jag att då jag köpte ny mobil igår och igen hade alla nummer på mobilen och inte simkortet så har jag inte sjukanmälnings numret längre. Hade antagligen inte stannat hemma ändå. Men fan va skönt det hade varit!

Annars är det bra med mig idag. Har haft två lite små pissiga veckor men känns som att jag kommit förbi den delen nu. Framför allt har jag haft en riktigt bra helg. I fredags var det juh After work med teamet och även om det blev en ganska tidig hemgång för mig så var det kulit. I lördags var jag juh hos bror och de va allmänt skoj. Söndagen spenderades med serie kollande och läsande

Lyckades som sagt köpa en ny mobil igår.. Jag tycker inte om den. Totalt fail med det köpet. Men tänkte att den duger så länge så får jag köpa en ny bättre sen när jag känner att jag har lite mer pengar. Det ingick inte i mina planer att ehöva köpa en ny mobil samma vecka som hyran ska betalas.

Mitt kaffe e slut =/ De suger!

Funderar på att ninja mig in i project och smita bort och köpa kaffe. Och röka. Och kanske gå på toa oxå. Okej känna som att det där ninjandet skulle ta lite väl lång tid...

Körde på ninjande till toan och rökande bara ist. E juh lunch om en timme så klarar mig så länge

Fick en kommentar av Anders i går om att jag kanske borde läsa igenom mina inlägg (kan även bara ha varit en kommentar om att jag inte gjorde det) I alla fall tog jag och lästa igenom några inlägg och insåg att jag verkligen kanske borde det. Massa felstavningar (fast att jag suger på att stava visste vi redan) men även massa roligt byggda meningar och här och där har jag även glömt vissa ord. Funkar visst precis som när jag pratar att jag ibland hoppar över ord när jag ska säga något. Undrar varför jag gör de egentligen..?
Så jag funderade lite här på om jag ska börja läsa igenom saker men sen kom jag fram till att det faktikst är roligare att inte göra det. Mer skoj att se om ni lyckas läsa det jag skriver på det här sättet ist =P

Kollade i avail listan och nu är jag först på att få samtal igen. Ovanligt lite samtal idag känns det som.

Läste just en sak på fb som lite förstörde dagens bra humör lite. Men bara lite. Mest gör det mig fundersam. Och lite förnärmad (kom inte på något bättre ord där) Du vet jag är glad för din skull men vad som stör mig är när du säger en sak till mig när det är något annat som gäller. Får en att känna sig lite lurad

Och nu va lunchen slut.. För typ en timme sen. Bara för att jag sa det förut blev det plötsligt massa samtal här. Eller så är jag bara ovan. Större delen av förra veckan körde jag juh på mail ist. Idag skulle det bara vara en extra där så jag och johan körde sten sax påse om det. Hans påse slog min sten =/

Funderar på om jag Bara ska fortsätta på samma inlägg hela dagen här- Se hur långt det blir och vad jag egentligen babblar om här när jag är på jobbet. Har juh redan klarat av större delen av dage. Bara två timmar och 20 min kvar nu =D

Och nu var det bara en timme och 15 min =P

Sitter och funderar på opm jag ska orka hitta på något i eftermiddag eller om jag bara ska dra hem och lata mig. Borde antagligen dra och och göra lite vettiga saker som att tvätta och städa men sånt är så tråkigt så tror jag skippar det.
KOllade klart på Firefly serien i helgen så måste hitta något nytt att titta på. Har juh bara kommit halvvägs genom sägong 3 på House men tror det blev lite för mycket på en gång med den. Någon som har någon bra idé till vad jag ska titta på? Något skoj som jag inte sett än dådå... Har juh senaste två (tror det är två iaf) avsnitten av True Blood som jag inte sett än...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback