Jag är en dålig människa


Känns inte riktigt som att den här dagen går någe bra för mig.

Lennie är lagon grinig på mig just nu. Jag lovade att att jag skulle köpa kaffe åt honom när jag var iväg på min break nyss. Men när jag stod där borta så tänkte jag fel och hällde mjölk i kaffe helvetet. på vägen tillbaka inser jag att det är juh Lars och inte Lennie som har mjölk i. Och mina mynt var slut och min rast var slut. Så han fick inge kaffe.

Känner mig som en hemsk människa. Det är juh jätte elakt gjort!! Säga att man ska köpa kaffe åt någon sen bara nää sorry det blev fel. =/

Men sen kanske det ska nämnas att Lennie gjorde så att jag i tio minuter givk runt och trodde att jag glömt mitt nyöppnade prince pkt ute förra gången jag var ute och därmed blivigt av med den. Visst blev jag glad när jag fick tillbaka pkt men ändå..

Fast min grej var värre. Kommer kanske aldrig bli förlåten ='(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback