God morgon!


Jag vill väldigt mycket ligga i min säng och sova nu. Här på irland är det typ storm ute. Va roligt det kommer bli sen när det börjar regna oxå. Yeey för den här dagen. Yeey för att mitt kaffe e slut. Yeey för att mitt hår är (tack vare sen snälla blåsten) en enda stor tova. Yeey för hur mycket jag tycker om morgonen.

Ibland undrar jag varför jag inte bara stannade i sverige där minst 80% av mina dagar började med att jag vaknade någon gång mellan 10 och 14 gjorde kaffe i lugn och ro och satt i saffan eller ute på balkongen och typ läste någon timme eller två innan jag gjorde något alls. Eller de mornar som mamma ringde och väckte mig vid 10 och jag bara gick ut till henne i bilen och åkte hem till henne där vi drack kaffe innan vi tog en promenad med vovvarna

Fan vad jag började längta hem nu.

Hjälper inte att jag just druckit upp dagens andra kaffe och fortfarnde är lika trött =/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback