Fredag i sängen



Jag vaknade upp utan röst i morse. Extra intressant var det att ringa och sjukanmäla sig när jag knappt klarade mer än att viska fram vem jag var och vad jag ville. Men tror det gick fram tillslut iaf.

Lite surt är det att de ska vara en after work och senare en leaving pint som jag lite ville gå på. Men blir väl för mig stanna hemma och spela diablo ist. Tror jag ska ta mig hem till bror på lördag oxå. Vi lyckades iaf hitta en guitar förra veckan så lte spelande kan vi af göra.

Nej tror jag ska fortsätta ligga  sängen och läsa ett tag till nu. Funderade en stund på att gå ut och röka men såg att de regnade så skippar nog det.



Stackars lilla gumman! Mamma borde vara där och komma med dricka och glass för ond hals.



Massor med kramar

2011-09-30 // 17:40:16

Hemskt synd om mig!



<3

2011-10-01 // 03:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback