...


Loggade in här för att skriva om helgen men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är det egentligen någon som är intressarad av att höra om att jag hade kul på leaving pinten i fredags och ´ännu kuligare i temple bar igår kväll..? Nu har jag juh redan skrivit det så spela roll egentligen =P

För ett år sen tyckte jag det var ski kul att blogga. Jag såg till att göra flera inlägg om dagen och på något vis fanns det alltid något att berätta om. Jag släpade med mig kameran överallt och såg till att ta massa bilder så jag kunde visa er allt.

Av någon anledning är det inte lika kul längre. Det har blivit svårare att hitta ork till att gå in här och hitta någon att skeiva om. Vet inte varför. Lite synd för saknar faktiskt lite allt det roliga med at blogga. Som kicken man fick när besökar antalet steg tex. Haha senaste halvåret har jag blivigt av med så många läsare att jag typ bara har 1 av 10 kvar. Tack till er för att ni stannat kvar!  Har vi tur kanske det blir skoj igen snart =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback