Bruce Willis gör mig lycklig!


Jag väljer mitt liv. Det är mitt val ingen annans. Hur jag lever, var jag lever, när jag lever. Mitt val.


Ikväll blir det dock inte mer intressant än att jag ska krypa ner tidigt under täcket och kolla på Red. En film helt i min smak =D

 

Men först ska jag nog gå ner och ta en cigg. Och det kanske skulle vara gott med lite kaffe till. Undra om jag borde äta någon mer middag än den där halva chipspåsen jag åt förut? Har ingen mat hemma så då måste jag gå och handla oxå. Undra om jag har några pengar? Oh yeey det är lön imorgon =D Jag borde köpa en hårfärg för mitt hår börjar närma sig orange igen. Bleks jätte fort känns det som. Jag skyller nog det på Irland. Om ni undrar varför jag fortfarande skriver så är det för att jag är för lat för att resa mig och faktiskt gå ut och röka. Fast sen så är jag juh röksugen så kanske lika bra att jag gör det. Speciellt om jag faktiskt ska lyckas med det där tidigt jag nämde förut. Jaja sussa sött sen när ni nu gör det.


Btw, för er fåtal som vet vem vi pratar om här så hälsar Leo

 



hälsa tillbaka till Leo :D

2011-09-17 // 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback