Helgen


Jag har varit en dålig bloggare i helgen jag vet. Har varit lite borta i min egen värld här borta.

Men helgen va kul. Hann med att bli fullare än full i fredags. Mest för att vi kom på geni idén att beställa en pint vodka redbull =D Dom kollade lite konstigt på oss men vi fick vad vi beställde! Även om vi fick betala 18 euro för dom var det helt klart värt det. Fick även prova Long island icetea, vilket btw var väldigt gott =D

Kvällen slutade med att jag satt och halvsov i en soffa hemma hos några danskar innan det blev en taxi hem. Dagen efter sov jag till typ 4 =D Insåg inte hur sent jag kommit hem innan tysken berättade att han hört mig komma in när han höll på att göra sig iordning för att gå till jobbet. Runt 6 på morgonen.

Resten av helgen gjorde jag egentligen inte mycket alls. Spelade massa diablo och kollade lite på Supernatural bara. Men det var mys

Nu sitter jag iaf på jobbet och ska antagligen sluta blogga innan jag får minuspoäng här

Btw, har fått kommentarer om hur det ser ut på sidan när man ska kommentera. Jag är medveten om problemet med att man typ inte kan se texten pga den svarta bakgrunden. Tyvärr har jag inte än lyckats räkna ut hur jag ändrar det. Har inte direkt lagt ner så mycket tid på det heller men iaf. Jag vet att det är ett problem och någon gång ska jag se till att fixa det



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback