Det blev en lista ändå

Så. Here we go.

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen. Om vi nte räknar Leo iaf
Vem fick du senaste sms av? Esben
Vem tänker du på nu? Esben eftersom jag tänkte på smset och att jag glömt svara på det
Vem pratade du senast i telefon med? Gud
Vems hus var du senast i? Mitt. Eller aa irländarens antar jag att det är men jag bor här iaf
Vem är din favoritsläkting? Jo men lätt att svara på. Nej, jag vägrar.

 

VAR


Var är din mobiltelefon?
I jackan som ligger på golvet en meter bort
Var handlar du mest? Skulle tro att det är Spar 5 min bort. Lite komiskt att det heter spar för man sparar helt klart inte på att handla där. Och kom just på att dom antagligen inte vet vad spar betyder på svenska där heller.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den när jag fick senaste stormfågel skvan av Andreas
Var åkte du senast bil? Åkte taxi sista biten hem i fredags. Var länge sen jag åkte något annat än taxi. Måste fan varit när mamma körde mig till flygplatsen sist i sverige

VAD


Vad åt du senast?
Soppa på jobbet. Lyckades äntligen prova deras soppa och blev faktiskt glatt överraskad
Vad drack du senast? Dricker kaffe nu och innan det drack jag kaffe på jobbet
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa (om sovshorts kan räknas som byxor)
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt täcke
Vad har du på fötterna? Nagellack (på tårna iaf)
Vad är din favorit färg? Rött
Vilken film såg du senast? Law abiding citizen
Vad hör du just nu? Fläkten på datorn låter lite men annars är det ganska tyst. FÖrutom mitt knapande på atorn som jag hör nu oxå

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Det har nog hänt
Hånglat på en bio? HAha fick just ett minne av en kille jag gick på bio med som skulle försöka hångla med mig och jag blev skit irriterad för att det var spännande i filmen. Men jo det har hänt
Hånglat i skogen? Jupp
Sovit naken? Många gånger
Kört över hastighetengränsen? Det hemska är att jag inte har körkort men ja det har jag
Målat om ditt rum? Hemska rosa minnen och ja det har jag
Dansat framför en spegel? Haha många många gånger
Fått hicka? Jag vill träffa personen som skule säga nej på den frågan
Dumpat någon? Jo
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja det har nog hänt ett par gånger. Men aldrig själv tror jag. Om vi inte räknar när jag var full och liftade efter att ha gått vilse
Varit i slagsmål? Nja, slagsmål och slagsmål men ja antar jag
Smugit ur ditt hus? Ibland när jag försov mig och vaknade efter att mamma kommit hem från jobbet stannade jag bara i mitt rum tilspå efter middagen hoppade ut genom fönstret och hoppades att mamma inte stod i hallen ocg la märke till att jag inte hade några skor på mig när jag kom in. Räknas det?
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jupp
Hånglat med en främling? Jupp
Älskar eller saknar någon nu? Älskar många och saknar dom ofta!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback