Rosa..?



Att vara smått full med rosa naglar kl åtta en torsdag kväll känns kanske inte helt normalt. Eller bra...

Nej nu ljuger jag, det känns skit bra. Kanske inte de rosa naglarna dock. Påminn mig om att inte be en pojk välja färg igen. Men helt ärligt var det inte riktigt det jag tänkt mig...

Jaja nu är det lite skype med familjen som gäller. Anders är juh elakt nog hemma i sverige. Är äckligt avundsjuk. Dock hoppas vi på lite semester om två veckor. Speciellt eftersom mina semester dagar blev bestämda idag

                                  



Så vad ska du göra på semestern då?



Apropå "semester". Just nu så hoppas jag kunna få följa med på Fjällräven Polar - ett äventyr i norra Norge, Finland och Sverige. Men det behövs röster - se gärna min blogg hur man ger mig en röst. :-)

2011-10-16 // 15:30:01

Ps: Tycker att bloggen är lite svårläst pga kontrasterna är svaga. Speciellt den grå färgen i kommentarerna. Svart bakgrund är alltid svår; försök med mörk betong kanske?

2011-10-16 // 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback