Jag...


Idag ska vi vara lite jag. Bara för att jag ska ha något att roa mig här mellan samtalen som inte behöver vara speciellt sammanhängande. Mina blogg inlägg härifrån jobbet brukar oftast vara halvt förvirrande då jag sällan minns vad det egantligen var jag hade tänkt skriva när jag började på meningen an halv timme innan.

Jag är trött. Den hade ni aldrig kunnat gissa va =D

Jag vill ha kaffe! Vilket jag får snart oxå

Jag har fått kaffe =D

Jag är en dagdrömmare

Jag saknar min säng jag hade hemma. Måste nog se till att köpa lite kuddar och sånt så att den här kan bli lika mysig

Jag tror inte på liv efter döden När man är död så är man död. Inge mer med det

Jag tror inte på övernaturliga saker. bara för att vi inte vet vad förklaringen är betyder det inte att det inte finns en

Jag slutar nu =P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback