Jag lever


Tillbaka till verkligheten nu då.

Helgen spenderade jag hemma i Sverige. Även om anledningen till att jag oxå hem inte var speciellt kul så var det skönt att vara hemma. Spenderade helgen bara med familjen. Drack massa kaffe, promenerade och myset med vovvarna, spelade kort och snackade skit.

Då jag kom hem i fredags eftermiddag och stannade bara till igår på förmiddagen skippade jag att nämna för fler att jag var hemma. Så sötnosar ta det inte personligt att jag inte hörde av mig.

Är ledig även torsdag och fredag den här veckan men vette fan vad jag ska hitta på då. Planerna jag hade gick juh åt helvete och biljetterna hem till sverige skulle bli för dyra. Fast kan juh vara skönt att bara ta det lugnt här oxå. Ser fram emot att vakna till på morgonen, tänka på alla som måste gå till jobbet och sen bara vända mig och somna om. Det låter underbart =D

Nej jag ska nog ta och jobba lite ist fr att sitta här och babbla





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback