20 st Jag



Jag har massa super snygga skor som jag inte vågar använda på jobbet för att golvet kafeterian är halt och jag vågar inte chansa på att jag skulle klara en dag utan att snubbla

Jag har 4 st som för mig är mina personer. Har nära vänner och vänner men dom 4 är något mer

Jag har en galge hängandes i min lampa

Jag kan få extrama obehagskänsler när jag vet att jag måste vara social med nya människor

Jag har är grymt sugen på ostbågar. Fan nu vill jag hem till sverige!!

Jag hittade ett brev i min bokhylla som jag trodde jag postade i augusti. Förlåt Nuppinen för att jag varit grinig på dig för att du inte svarat

Jag är är lite av en slusk. Ni ska bara se hur det ser ut i mitt rum eller hur det kunde se ut i min lägenhet hemma

 

Jag har jätte svårt att bara göra en sak i taget. Jag vill helst kolla på tv, sitta vid datorn, prata i telefon och måla naglarna samtidigt. Kopplar nästan bara ifrån när jag läser

 

Jag har inget emot att vara tyst men ogillar när det är tyst i sällskap. Därför tror vissa att jag är väldigt tyst av mig medans andra tror att jag babblar hela tiden

Jag är lat

Jag älskar zombie filmer och jag älskar "dåliga" action filmer. Sämst är nog romantiska komedier och deprimerande drama filmer

Jag har läst Stolthet och Fördom över 10 ggr. Vissa Harry Potter böcker fler och vill inte veta hur många gånger jag sett Deep Blue Sea

Jag skippar ibland att gå och lägga mig för att jag inte vill försova mig

Jag har pluggat filosofi historia och religion

Jag kallades vingmutter när jag var liten för att jag hade så utstående öron

Jag samlar på skor och böcker

Jag har kommit över min åldersnoja

Jag lever så mycket jag kan efter att jag kan inte förändra gårdagen så varför noja över vad jag kunde gjort bättre då och jag vet inte vad som händer i morgon så varför oroa sig

Jag hatar order hurtig, fulare ord finns inte

Jag rodnar väldigt lätt


        

        

 

        

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback