Hur min hjärna fungerar



Sitter och kollar på säsong 4 av 24

Av någon anledningen är det inte alls lika spännande som det var sist jag fastnade för serien och lyckades se 3 säsonger på en vecka. Är synd. Fast är bara på avsnitt 9 så hoppas att det blir roligare snart

Men det som stör mig mest är att jag inte kan se "the bad guy" utan att min hjärna börjar skrika MUMIE MUMIE MUMIE!! Ring Djungel George! Är tur att han inte är med överdrivet mycket

Vissa skådespelare kommer nog alltid bara funka i en roll för mig



                                           





Mycket förvirrande... Första tanken: vilken serie har 24 säsonger?

2011-11-01 // 17:09:07

Och varför nämner hon inte vilken serie det är hon pratar om?!?

2011-11-01 // 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback