Min söndag


Idag har jag turistat !!

En irländsk vän hade lovat att ta med mig ut på landsbyggden så vi hoppade in i bilden och brummade iväg till ett ställe som hette Hell fire club. På toppen av ett jävla berg (hade inte räknat med den klättringen !! ) ligger ett stort sten hus som en gång i tiden ska ha varit ett spelhus. Tydligen så satt dom där och spelade poker när en av dom tappade sina kort. När han böjde sig ner för att plocka upp dem såg han att en av de andra spelarna hade hovar ist för fötter. Med andra ord var det djävulen som sen mördade alla där. Vi misstänker att det var genom att bränna ner stället med tanke på namnet. Mitt sällskap kunde inte storyn så bra.

Efter att ha hängt där uppe ett tag drog vi i väg och käkade på någon pub. Vilket nästan var dagens höjdpunkt då min mat var svingod =D

Sen jag kom hem har jag typ bara legat och spelat Diablo och snart ska jag sova.

Tyvärr glömde jag min kamera lånade några bilder från google

 

 

Och så en på mig bara för att vara Ego

 

 

 

Btw, Jag vet att ens sociala liv inte automatiskt försvinner när man spelar wow. Men jag tror att det skulle göra det för mig. När jag spelar sånna spel föredrar jag att spela själv och koncentrera mig bara på vad jag vill göra. Testade några gånger att spela Diablo online med några vänner och tycket inte alls det var lika kul som att sitta hemma själv och spela. Antar att jag är lite osocial av mig ibland




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback