God morgon!


Så det här med bloggandet kanske inte går så bra som jag tänkte..

Sitter iaf på jobbet nu. Åt just en ganska äcklig soppa till lunch. Irriterande för är typ fortfarande hungrig. Jaja har iaf min cola här och om någon timme blir det en cigarett och mer kaffe.

Lyckades försova mig i morse så vaknade 25 minuter innan jag började. Blev att bara ringa en taxi och slänga på sig kläder. Hann iaf i tid. Eftersom jag kom sent i måndags skulle det kanske inte vara så lyckat att vara sen igen.

Är (som vanligt tillbaka på mina funderingar att bli svarthårig igen. Fast den här gången funderar jag på om man kanske kan köpa en svart toning och ha i så att efter två tre veckor kan jag enkelt gå tillbaka till det röda. För helt ärligt, vi vet alla att jag kommer ångra mig efter någon vecka =P








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback