Det skulle jag aldrig göra!


Jag spendarde absolut inte dryga 40 minuter framför ett 10 minuters youtube klipp för att räkna ut hur man laddade ner the sims 2 igår. Och efter det så spenderade jag absolut inte flera timmar med att bygga upp en egen sim och mitt egna hus samtidigt som jag helt glömde bort familjen på Skype.

Det gjorde jag inte. För jag är en bra männsika!

Bra att det var utklarat nu.


Det här är mest ett blogginlägg för att skjuta upp faktumet att jag måste gå ut i kylan. Min tak lampa dog i måndags när jag kom hem och har inte orkat ta mig till affären för att köpa en ny än. Så dom senaste kvällarna har jag läst med endast ljuset från datorn igång. Just google är grymt för det btw. Allt det där vita ni vet.

Men det är faktikst kallt ute. Hade antagligen spenderat en kväll till utan ljus om det inte var för att jag är hungrig och har slut på mat här hemma. Sånt som händer när man aldrig orkar gå till affären ni vet.




En lite misslyckad bild på mig och mys






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback