Bara lite sen


Jajaja jag misslyckades juh lite med att skriva ett inlägg i gårkväll men vad ska man göra.

Igår spenderade jag min kväll i Leixlip och käkade massa pizza, chips och kollade film och sånt. Inget tvspelande blev det men man kan väl inte få allt här i världen.

Nu sitter jag och kollar på start wars och sminkar mig. Om en halv timme kommer taxin och sen blir det middag inne i stan. Det är vinnar middagen från tävlingen vi hade på jobbet. Inte för att jag var med i vinnar teamet men ändå =P

Har seriösa funderingar på om jag ska köpa wow och börja spela. Så hemskt jag vet och börjar jag kommer jag bli så beroende att mitt sociala liv kommer försvinna helt. Men kollade en stund på när Anders spelade i morse och det såg juh så roligt ut!

    





Sociala livet försvinner inte av WoW.

Spenderade idag 11 timmar med 4 vänner och WoW, tid jag annars antagligen slösat bort med att sova, eller liknande onödig och asocial aktivitet.

2011-11-20 // 03:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback