Vår


Så nu är våren här. Eller egentligen har den varit här ett bra tag, snarare börjar vi ganska fort närma oss sommaren. Vi är halvvägs genom maj och jag inser att jag inte en enda gång varitr ute och grillat, suttit på gräset och njutit av solen eller ens suttit på min sköna balkong med kaffe och bok ist för i soffan. Det enda våriga jag egentligen gjort var att åka till skansen med familjen förra helgen.

Är det bara jag eller känns det som att sommaren som när man var liten var så oändlig numera blåser förbi så fort att man ibland missar hela skiten? Visst vi har inte ens kommit in i juni än men ändå känns det som jag slösar bort den lilla tid vi har med ljus och värme när jag sitter här vid datorn och skriver och inte är ute och leker i solen.

Inte för att det är soligt ute just nu. Faktum är att det är molningt och himlen hotar med regn här utanför- Så just idag kanske jag inte behöver oroa mig. Just i dag kan jag med gott samvete sitta inne med min bok och mitt kaffe utan problem.

Haha det här inlägget spårade visst ur lite. Allt jag egentligen skulle skriva var typ, yeey det är varmt ute ^^





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback