Låg


Just nu tycker jag väldigt mycket om min syster. Mest för att hon står och lagarmat och jag är hungrig. Självklart tycker jag om henne annars oxå men just nu har hon några extra plus =)

Annars sitter jag hemma hos pappa nu. Imorse kände jag inte alls för att vara social med människor eller ens lämna sängen. Men efter några koppar kaffe och totala myskläder känner jag mig lite bättre.

Har ni sånna dagar ibland? Då man bara vaknar och helt utan en speciell anledning bara känner att välden kan dra åt helvete jag vill stanna i sängen och göra absolut ingenting? Jag får dom lite då och då. Men men det är väl sånt man får leva med.

Imorgon måste jag btw leka vuxen och först jobba sen är det styrelsemöte på kvällen. Har jag tur är jag på bättre humör imorgon annars lär väl den dagen vara ett helvete...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback