Hej och hejdå och ses sen =)


Jag har inte alls haft tiden eller tillräckligt med sinnesro att blogga senaste tiden. Antagligen kommer jag inte ha det de närmaste två veckorna heller. Men tänkte att jag iaf kunde berätta för er vad det är som händer och ge er en förklaring till min frånvaro.

Om typ två veckor kommer jag flytta till Irland. Närmre bestämt till Dublin. Där kommer jag börja jobba med teknisk support kl 9.30 den 6:e juni.

Yeey för mig !!

Men hela flytten medför en massa saker som jag måste göra. Bland annat tömma min lägenhet på alla grejer, hitta boende på irland, köpa resväska, hitta plats åt allt jag inte orkar ta med mig men inte kan slänga och sen såklart träffa alla människor jag kommer sakna som fan!


När jag väl flyttat och kommit till ro därborta planerar jag att börja blogga igen. Och blogga lite mer än jag gjort senaste månaderna. Så då kan ni följa bloggen som handlar om mitt liv i Dublin ist för mitt liv i Stockholm =)


Pusselipuss på er sålänge





Lycka till på ditt äventyr. Får spana efter uppdateringar på bloggen eller på Facebook.

2011-05-21 // 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback