Babbel i väntan på kaffe

Haha så mycket för att jag inte skulle ha tid att blogga något när jag nu någon dag senare är tillbaka. Sitter vid datorn hemma hos pappa nu och väntar på att kaffet ska bli klart. Är skönt att bara sitta här, dricka kaffe, läsa tidningen och spela kort. '

Bara jag tänker på närmaste veckan blir jag stressad. Känns som att varje minut är full planerad med grejer jag måste göra. Vilket självklart inte är sant men då jag är van att inte planera saker överhuvudtaget och nu har saker jag måste göra varje dag blir jag lite förrvirrad.

Värst är att jag lyckats dubbelboka mig en av kvällarna framöver. Så nu måste jag bestämma vilket jag ska ställa in. En sak vill jag inte skippa och en sak borde jag inte skippa. Irriterande tanke...

Ska fejk fira min födelsedag med familjen i helgen eftersom jag hinner åka innan jag fyller år. Det ska bli skojit. Försökte komma på vad jag önskade mig och hittils har jag kommit fram till:

  1. Pyjamasbyxor
  2. digitalkamera
  3. webcam
  4. Presentkort på kläder. (Blir juh dresscode business på nya jobbet)
  5. Mp3 hörlurar
Kommer säkert på mer men det får duga för nu.. Och nu är kaffet klart =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback