2/5 - 11


Ett litet tips till mig själv, ta inte på dig uppgifter när du inte vet vad som ska göras, vad det ska innehålla eller överhuvudtaget någonting.

Suck!

Annars är det bra med mig. Valborgskvällen var ganska rolig även om det aldrig är speciellt skojit att vakna med gårdagens smink och veta att man måsta ta sig hem i gårdagens kläder och klackar. (och få inga snuskiga idéer nu jag sov hos en kompis bara) Söndagen spenderades med en påse chips och en cola i soffan framför sista säsongen av Oz. Perfekt söndag enligt mig!

Idag har jag bara tagit det lugnt, druckit kaffe och snackat skit. Snart ska jag hem till pappsen och käka middag. Imorgon blir det att jobba hela dagen sen e de kursfika hos Jocke på kvällen.

Btw så är jag jätte stolt över mig själv: Jag har naglar!! Alltså naglar som inte är helt nerbitna. Jag råkar riva mig själv ganska ofta och dom e inte speciellt snygga än då jag inte är van och har sönder dom ganska konstant MEN jag biter inte på dom! Yeey!! Nästa steg är att få dom snygga sen ska jag visa upp en bild på dom =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback