LQTM


Ligger hemma i sängen och funderar på om jag ska orka röra på mig för att slå igång tvn. Kom hem för en dryg halv timme sen och har knappt rört på mig sen dess. Har mått konstigt hela dagen, känns som att hela kroppen är ur balans.

Kvällen har jag spenderat hemma hos mamma. Vi firade henne och Eva idag med tårta och allt. Det var mysigt och trevligt ändå. Funderade ett tag på att sova kvar där men kände att jag ville hem till min säng. Therese skulle oxå hem så fick sällskap till kallhäll iaf.

Igår var jag på krogen. Årets störta fail. Tack mina tre personliga änglar för att ni fanns där igår. Tror jag ska hålla mig borta från krogen ett tag. Om inte annat lär ekonomin tacka mig för det. Fast det blir väl som alltid, jag håller mig inne en helg sen vill jag ut igen... Menmen...

 

Håller tummarna för at jag mår bättre imorgon när ja vaknar. Är alltid lättare att ignorera saker när man inte känner av det fysiskt längre.

 

Btw så var jag blond i nästan ett dygn. Eller okej min utväxt var kritvit och resten typ 17 nyanser av oranget. Ville bli av med allt det svarta och få tillbaka det lite klar rödare färgen jag hade förut. Dock blev det mörkare och mindre rött än jag tänkt så det var lite fail det med. Men är inge svart kvar iaf

 

Jag ser så extremt pigg och glad ut eller hur =P

 

Nää nu räcker det här, Gos natt och sussa sött

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback