Mamma


Som ni vet spenderar jag ganska mycket tid med att vara hemma hos min mamma. Anledningen till det är att jag trivs där bättre än någon annanstans. Självklart till stor del för att det var lägenhet jag växte upp i men mest är det på grund av min mamma. Av vad jag har att jämföra med har jag och min mamma en väldigt nära relation. För mig är hon någon som jag kan prata med om allt. Någon som även om hon inte håller med mig och även om hon säger emot mig så vet jag att hon står på min sida.

Utan henne skulle jag inte vara den jag är idag. Av henne har jag lärt mig styrkan att säga vad jag tycker, ödmjukheten att förstå att jag inte vet allt, självförtroendet att veta att jag räknas, förståelsen för att alla kan göra fel och respekten för att alla människor är olika.

Jag är stolt över att ha henne som min mamma

Idag fyller hon år så ville bara säga

Grattis på födelsedagen!!



Nawwwwww...

2011-03-21 // 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback