Min dag


Hellu!!

Idag har varit en bra dag. Var uppe och hopade redan vid åtta imorse. Först blev det en sväng förbi UM innan jag drog vidare till mamma. Påvägen dit köpte jag frallor och pålägg och sånt så när mamma kom från jobbet kunde vi fika gott.

Efter det åkte vi till rastgården där Alice och Stella fick leka med Jessie och Mimmi i någon timme. Det var mysigt men efter ett tag frös man lite om tårna.

Efter det åkte jag mamma och Anders för att hälsa på Morfar. Han var glad över att se oss men som förväntat var han ganska virrig. Men det är väl därför han bor där han bor.

Nu under kväller blev det middag och kortspel med familjen. Lite av en avskedskväll var det. Tror inte om jag nämt det här tidigare men bror min ska juh flytta till Irland. Redan nu å lördag åker han... =( ... Är glad för hans skull men kommer sakna honom. Menar är juh inte som när han bodde i västerås eller syster i eskilstuna då dom ändå kom hem någon helg i månaden eller så. Nu snackar vi ett annat land! Hmm... Skumt!

Men han har lovat att jag kan hälsa på och bo hos honom så nu vet vi iaf en semester det blir i sommar =D

Nu sitter vi iaf och kollar på south park. Bestämde mig för att bli kvar här inatt så det får bli dåliga filmer halva natten och väckt med kaffe imorgon =)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback