Totalt ointressant


Så vad har jag haft för mig senaste dagarna...

I söndags var det årsmöte och jag blev med i styrelsen för LH Söderhöjden. Lite komiskt med tanke på att jag inte bor där längre utan i kallhäll men känns skönt för det är där jag känner människor och det är deras saker jag brukar hjälpa till med annars.

I tisdags (igår) var jag på en utbildning om boutveckling. (tror jag det var) För att vara helt ärlig förstod jag inte mycket men jag har iaf lärt mig skillnaden mellan boutvecklings möte och bostadsmöte.

Lite intressant att jag nästan hela mitt liv varit i närheten av den här föreningen, ofta varit med på möten, hjälp till med aktiviteter, varit på konferanser, ovs, ovs, men enda har så totalt dålig koll på hur allt fungerar... Aja jag lär mig nog tillslut.

Jag försöker komma på vad jag egentligen gjorde i måndags men det var fan inte det lättaste. Var hos pappa och åt middag och så såklart.

Sen köpte jag juh skor igår oxå =D Visst var dom fina ?! Fast inte dom bästa med halkig snö ute upptäckte jag

Nu sitter jag hos pappa igen och ska snart käka middag

Så ett totalt ointressant inlägg för alla men va fan =P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback