Sex saker vi låssas att ni inte visste om mig


Jag sover fortfarande med mitt gossedjur Leo som jag haft sen när jag va liten och min snuttefilt som jag fick när jag fyllde 16.

 

Det finns flera böcker som jag läst från början till slut mer än 10 gånger

 

Mina favorit örhängen har jag köpt fyra gånger och slarvat bort lika många gånger det senaste halvåret.

 

Jag har (och gör det ibland fortfarande) funderat på att utbilda mig till livvakt.

 

Jag är extremt blyg. Bland nära vänner märks det inte men om jag ser en bekant ute vågar jag inte hälsa om inte dom gör det först

 

Precis som de flesta har jag två föräldrar men jag har även fyra personer som jag ser som mina extra mammor/pappor


              


Jag kan ha lekt lite i paint inatt =P

 



jo men utbilda dej till livvakt om du vill de, de är riktigt najjs:)

dock har jag inte licens för att jobba som de men har typ utbildningen:)

2011-03-24 // 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback