Säger hellu


Är hemma hos mamma en sväng nu innan jag ska dra iväg på kursfikat. Vi var iväg tidigare och ordnade med lite saker för ett möte på söndag.

Är extremt irriterad på att det snöat idag. Menar tycker det är dags för vintern att släppa taget nu. Annars är jag på ganska bra humör. Lyckades sten slockna vid tolv i går och vaknade förs vid tolv i dag så har fått mina 12 timmars sömn i natt =P

Blev btw livrädd när det plötsligt plingade på dörren hemma idag. Har juh porttelefon så alltid om någon ska komma så ringer dom först. Extremt skeptisk tassade jag iaf fram till dörren och halvt väntade mig att det var någon galen mördare eller något. Men det var bara grannen som råkat låsa in sina nycklar i tvättstugan. Inte alls lika spännande menmen

         






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback