Kaffe =D


Jag är hemma hos mamma nu. Det är ett styrelsemöte med LH Söderhöjden ikväll så tänkte att jag kunde komma innan oh dricka lite kaffe med mamma. Nu sitter hos och fixar med papper till ikväll och jag har lånat till mig en dator.

Blev ganska lite sömn i natt då jag blev inringd för att jobba vid halv åtta. Ska jobba imorgon oxå men då blir det eftermiddagen ist för på morgonen.

Btw börjar känna mig lie mer hemma i rollen som styrelsemedlem. Igår svarade jag faktiskt på ett mail där det bads om mina synpunkter gällande en sak. Jag kände mig jätte duktig =D Vi behöver inte nämna att jag bara var förvirrad angående några datum...

Men nu är det rökpaus som gäller här






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback