Inget kaffe och uttråkad


Personligen är jag grymt imponerad över hur tidigt jag är vaken. Är grymt imponerad över att jag faktiskt gick upp då väckaklockan ringde ist för att bara vända mig om och fortdätta sova.

Vad jag inte alls är lika imponerad över är att jag har slut på kaffe =/ Det ag hade räckte bara till en kopp och svag var den oxå..

Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt när jag inte jobbar är enkel. Jag tvättar. Försöker få lite skrivet medans maskinen går men får inte fram något vettigt. Jag skyller på bristen av kaffe

Har inte ens något vettigt att skriva här heller

Ska ta mig förbi biblioteket innan jag drar till far sen. Behöver något nytt att gör så tänkte satsa på lite självstudier. Fråga är bara om vad.

Vad tycker ni?
Vad ska jag lära mig om?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback