...


Jag är inge bra på det här. Inte det minsta faktiskt. Hade glömt hur svårt det var. Att inte veta vad man ska säga, göra tänka. Allt blir förvirrande på grund av allt det andra oxå. Det är inte precis som att det hjälper. Kan jag släppa det förflutna och släppa in det nya? Jag vet inte. Jag är trött och det finns bara en cigarett kvar i paketet. Jag borde spara den tills imorgon men bara tanken på att det bara är en kvar får mig att vilja ha den. Läser och funderar om det har någon betydelse. Någon frågade varför jag inte sover på nätterna. Vem kan sova när det finns så mycket tankar? Bättre göra något annat. Jag gillar inte tänkandet, det har för lätt hål på min lallande lilla bubbla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback