3 saker jag fått, 1 jag förlorat





Jag har fått en namnskylt på jobebet =D Med den kom även en egenplats med dator, telefon och sånt




Kanske inte direkt fått men jag har ett par nya jätte fina skor. Min nya älsklings affär New Look som har massa grymma skor för allt mellan 15 och 40 euro

 

Jag har fått min egen blipbricka till jobbet. Eller ja jag har haft en hela tiden men den nya har mitt namn och bild på sig =) Var lite rädd för att bilden skulle se hemsk ut men tror jag överlever den. Inte direkt snygg men kunde vara många gånger värre

 

Vad jag däremot förlorat är mina nycklar... Jag vet jag är världens mest oskillade människa!  Tror jag kan ha tappat dom i taxin i går men vet inte säkert. Så när jag kom hem idag så gick det inte så bra att komma in. Irriterande nog var varken Irländaren eller Tysken hemma så spenderade en timme ute på gräsmattan. Ganska mysigt faktiskt om det inte varit för att jag var bakis och just slarvat bort ett par nycklar.
Fick låna en extra nyckel så tänkte promenera bort till hopping centret imorgon och göra en kopia.




Hoppa lugnt imorgon då! Hoppborg och studsmattor eller? Bara så du vet så är det även lätt att tappa nycklar om man skuttar omkring för mycket.

2011-06-25 // 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback